2 September 2013

Let`s talk about fashion and Lookool


A trecut ceva timp de la intalnirea mea cu Horia Stan, una dintre persoanele care se afla in 
spatele site-ului Lookool.
 Daca nu ati descoperit inca Lookool este un site de fashion colectiv, unde toate persoanele pasionate de moda si cu bun gust isi pot expune tinutele. De fiecare data am incurajat si am luat parte la astfel de site-uri deoarece le vad foarte utile: gasesti foarte multe persoane, foarte multe stiluri si diferite interpretari ale trendurilor care ma inspira de fiecare data cand sunt in pana de idei. 
Astfel va invit sa va alaturati site-ului si de asemenea sa cititi interviul pe care l-am acordat in timp ce mai faceam cateva poze :D

Sper sa va placa
Kisses, Manuella ♥

Photos made by: Horia Stan
I was wearing: Sunglasses: Ray Ban, Jumpsuit: Here, Bag: House of Art, Bracelet: B.A.D. Style, Watch: Guess, Sandals: Here







4 comments:

  1. Minunate pozele! Iar tie iti sta super in alb!

    ReplyDelete
  2. Love the sunglasses & shoes that you wear in each post!

    Gabriela Rose

    http://paniculata5.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Imi place tinuta. Te urmaresc!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)