15 August 2014

New stuffs for you ♥

 Astazi am decis sa va prezint o parte din noile lucruri pe care le-am realizat de curand. Dar inainte vreau sa va multumesc pentru sustinerea oferita in prima faza a momentului meu de "creatie" :)) Sincer sa va spun, m-ati surprins si asta m-a indemnat sa continui cu aceasta pasiune si sa incerc sa va ofer mai mult asa cum si de altfel banuiesc ca va asteptati si doreati sa vedeti.
Vara aceasta, va pot spune ca a fost mai mult despre scoala, examene, invatat, lucrat, cusut, descusut, documentat si mai putin despre vacanta, mult timp liber, soare si plaja ( o sa va surprind probabil, mai ales pe cei care ma stiu dar ieri a fost prima si singura zi din aceasta vara in care am reusit sa merg la piscina pt un "wanna be" bronz si pentru putin inot). 
Dar stiti momentele acelea cand desi esti exrem de obosit ai un zambet larg pe buze? Ei bine asa sunt eu acum si asta deoarece atunci cand faci ce iti place si esti motivat, sincer nimic nu mai conteaza ♥

Si acum cred ca ar trebui sa vorbesc putin si despre ce o sa vedeti in aceasta postare :D Sunt asa cum v-am spus de fiecare data piese vestimentare care au o linie simpla insa sunt in acelasi timp extrem de versatile. Pot fi realizate pe diferite masuri si de asemenea culori, insa mai multe detalii gasiti AICI.

Spre exemplu in prima poza cardiganul este piesa de rezistenta. Acesta poate fi asortat atat cu o fusta cum vedeti in cazul meu pentru o seara racoroasa de vara si daca vi se pare prea mult, puteti opta si pentru un maieu pentru a nu avea un decolteu atat de adanc. Pastrand cardiganul, putei schimba fusta cu o pereche scurta sau lunga de blugi si o pereche de tocuri sau bocanci,o pereche de wide leg pants pot fi de asemenea o buna optiune si lista poate continua, doar imaginatia conteaza ♥




In ultima vreme se pare ca am avut o afinitate si pentru roz iar acest lucru nu l-am putut neglija. Aceasta rochita din punctul meu de vedere o puteti asorta atat cu flats( eu am optat pentru o pereche de tenesi din dantela pentru a pastra o nota de feminitate dar si Conversii veneau de minune) cat si cu o pereche de sandale sau de ce nu stiletto. Si pentru ca posibilitatile nu se termina aici, o puteti purta atat cu umerii cazuri ca in cazul meu cat si cu bretelele pe umeri :D 



Aceasta rochie este prima pe care am inceput-o din aceasta noua serie. Imi doream ceva fluid, comod dar in acelasi timp provocator. Stiu, tenesii mei sunt un fel de moartea pasiunii dupa o asa descriere si stiu ca "Lasa ca merge si asa" nu prea merge dar promit sa ma revansez si sa revin cat de curand cu un nou styling pentru ea. No excuses !!


Iar acum rochia mea preferata ♥ Poate ati observat, daca nu va mentionez si eu ca ador ca hainele sa aiba decolteu....ca este in fata sau in spate nu conteaza atata timp cat este :)) Iar acest lucru mi se pare mult mai atragator decat o fusta sau o rochie cu o lungime extrem de scurta, iar daca ar fi sa le combin pe amandoua, probabil ca as trece la costume de baie :D 
P.S.: In cazul acestei rochii, bretelele negre din catifea pe care le vedeti pot fi aranjate in functie de cum doriti si cum credeti ca va avantajeaza mai mult!!


Iar ultima piesa vestimentara ramasa momentan, inspirata de lenjeria intima este aceasta pereche de pantaloni scurti cu dantela aplicata pe lateral. Nu stiu cate ati adoptat acest trend vara aceasta, insa eu am ramas placut impresionata atata timp cat nu am vazut capoatele bunicii pe strada. Iar tinutele Rihannei sunt un bun exemplu in acest sens ♥

Iar acum am ajuns la sfarsit :D 
Va doresc o zi minunata in continuare 
Kisses, Manuella ♥

2 comments:

  1. You look beautiful :-)

    Christine, x
    http://christineiversen.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)